فرزانه ابروانی

مهاجرت به استان انتاریو بر اساس کارآفرینی
  • حداقل دارايى تخمين زده متقاضى در اين روش ٨۰۰.۰۰۰ دلار كانادا برای محدوده تورنتو و در خارج از محدوده .۴۰۰،۰۰۰$ می باشد.
  • متقاضى بايد طى ۵ سال گذشته حداقل ٣ سال سابقه تجارت يا مديريت رده بالاى يك شرکت تجارى را دارا باشد.
  • متقاضى موظف است طى يك طرح تجارى قصد خود را مبتنى بر سرمايه گذارى بين ۲۰۰،۰۰۰ دلار براى خارج از شهر تورنتو و ۶۰۰،۰۰۰ دلار در داخل شهر تورنتو ارائه دهد.
  • سرمايه گذارى مى تواند بر أساس شروع يك تجارت جديد باشد.
  • متقاضى مى بايستى مديريت بيزينس خود را به صورت فعال و روزانه در استان انتاريو به عهده داشته باشد و حداقل ۸۵٪ زمان در خاک کانادا باشد .
  • كسب و كار پيشنهادى توسط متقاضى بايد حداقل دو شغل یا یک شغل تمام وقت بستگی به استان مورد نظر براى شهروندان يا مقيمان كانادا ايجاد كند.
  • براى فرد متقاضى امكان اقدام به شراكت تجارى به صورت همزمان با يك فرد ديگر هم وجود دارد.

مهاجرت به استان انتاريو بر أساس كارآفرينى براى متقاضى و افراد وابسته به ايشان بعد از انتخاب در سيستم ، يك ويزاى كار ٢ ساله صادر خواهد شد و متقاضى بايستى در طى اين مدت بيزنس پيشنهادى خود را راه اندازى كند و هم چنين تمامى شرايط و ضوابطى كه به آن ها متعهد شدهاست ( مانند بهبود زبان انگليسى- أخذ مدرك آيلتس ۴ ) را برآورده كند. هم چنين متقاضى به محض ايجاد بيزينس و سرمايه گذارى لازم و استخدام به مدت يك سال مى تواند براى اقامت درخواست كند. از ديگر مزاياى استان انتاريو مى توان به رايگان بودن هزينه تحصيل براى كودكان زير ۱۸ سال تا مقطع دیپلم اشاره كرد، هم چنين كل اعضاى خانواده تحت پوشش بيمه درمانى به صورت كاملا رايگان خواهند بود. همسر متقاضى نيز قادر به دريافت اجازه كار در هر شرايطى برای شرکت مختلف مى باشد.
در استان‌های دیگر این مبلغ متفاوت هست.

اولویتهای اقتصادی انتاریو
مناطق GTA

Mississauga – Halton Hills – Brampton – Aurora – Markham – Georgina – Vaughan – Whitchurch-Stouffville Richmond Hill – New Tecumseth – Oakville – Bradford West Gwillimbury – Ajax – Orangeville – Pickering East Gwillimbury – Milton – Uxbridge – Newmarket – King – Caledon – Mono

 

در 4 مارس 2022، استان انتاریو آخرین قرعه کشی خود را برای ویزای کارآفرینی برگزار کرد و 21 دعوت نامه برای درخواست صادر کرد. حداقل امتیاز برای کسانی که دعوت شده بودند 152 از 200 بود. این نشان دهنده افزایش جزئی نسبت به آخرین قرعه کشی در سال 2021 است که حداقل امتیاز آن 147 بود.